Ekonomi

Mitsubishi Electric’ten küresel güç ve yerel işbirliği mesajı

Dört yılın ardından iklimlendirme devi, iklimlendirme sistemleri alanındaki iş ortaklarıyla ‘Yeniden, Yeniden, Bir Arada’ temasıyla gerçekleştirilen bayi toplantısında gündeme geldi.

Geleceğin iklimlendirme çözümlerine bugünden hayat veren Mitsubishi Electric, Türkiye genelindeki tüm bayi, satış noktaları ve analiz ortakları ile İklimlendirme Sistemleri Bayi Toplantısı’nda bir araya geldi. Pandemi nedeniyle uzun bir mecra verildikten sonra yeniden düzenlenen aranjmanın ana teması ‘Yeni, Yeniden, Birlikte’ olarak belirlendi. Mitsubishi Electric Türkiye Lideri Şevket Saraçoğlu, Mitsubishi Electric Türkiye Başkan Yardımcısı Jun Horibe ve Mitsubishi Electric Türkiye İklimlendirme Sistemleri Genel Müdürü Yenal Altaç’ın konuşmalarından ortaya çıkan ortak mesajda, şirketin küresel gücünü ve yerel bilgi birikimini fuarda sergilemesi amaçlanıyor. yeni dönemde iş ortakları ile birlikte en üst düzeyde. alınmış.

İklimlendirme bölümünün teknoloji devi Mitsubishi Electric; İklimlendirme Sistemleri Bayi Toplantısı’nda Marmara, Ege, Çukurova ve Güneydoğu Anadolu, Akdeniz, İç Anadolu ve Karadeniz bölgelerinde 198 bayiden toplam 300 kişiyi ağırladı. 24-27 Kasım tarihleri ​​arasında Limak Cyprus Deluxe Hotel’de gerçekleştirilen organizasyonun ilk iki gününde dört yıl gibi uzun bir aradan sonra Mitsubishi Electric ekibinin katılımıyla şirket içi toplantılar yapıldı. Son gün tüm bayilerin katıldığı bayi toplantısı; Çeşitli sunumlar ve yarışmalarla keyifli anlara tanıklık edilirken, gala yemeği sona erdi.

“Dünyadaki krizler ve gelişmeler karşısında bayilerimizin yanındayız”

Tüketicilere en uygun yeni nesil teknolojileri sunmak için Türkiye’deki iş ortakları ile birlikte çalışmaktadır.ifade etmek Mitsubishi Electric Türkiye Lideri Şevket Saraçoğlu , şu açıklamalarda bulundu: “Yıllar önce ülkemizde distribütörlüklerle başladığımız hikayemizi daha da güçlendirmek hedefiyle 2012 yılında Türkiye’de resmi olarak faaliyete başlamamızın 10. yılını geride bıraktık. 1921 yılında Japonya’da ticari faaliyetlerine başlayan Mitsubishi Electric’in Türkiye’deki hikayesi, hem iklimlendirme hem de fabrika otomasyonu alanında markanın distribütörleri aracılığıyla uzun yıllara dayanmaktadır. 1988 yılında şimdiki adı AG-MELCO olan firma ile asansör ve yürüyen merdiven satışına başladık. 1993 yılında fabrika otomasyon sistemleri distribütörlüğü ile otomasyon cihazlarının Türkiye satışına başladık. 2004 yılında klima distribütörlüğü ile klima satışı gerçekleştirdik. Mitsubishi Electric Türkiye Elektrik Eserleri A.Ş.’yi kuran şirketimiz; 2012 yılında Türkiye’deki müşterilerimize daha iyi hizmet verebilmek adına iki ülke arasındaki hikayede yeni bir sayfa açmıştır. Bugün ise Türkiye’de sayısız başarıya ve dev projelere imza atmaya devam ediyoruz. En büyük hedefimiz; Faaliyet gösterdiğimiz tüm alanlarda tüketicilerimize ve iş ortaklarımıza yenilikçi ve çevre dostu ürünler sunarak rekabette öne çıkmak ve büyümeye devam etmek. Pandemi sürecinde tüm iş dünyası olarak çeşitli zorluklarla karşılaştık ama krizler fırsat yaratır, şirketimiz için de öyle oldu. Önümüzdeki dönemde dünyada ne olacağını bilmiyoruz. Ama her zaman yanınızda olduğumuzu bilmenizi isterim. Bugünkü ‘Yeniden, Yeniden, Birlikte’ sloganımız ışığında, işimizi sağlıklı bir şekilde büyütmek istiyoruz.”

“Türk milletine daha iyi hizmet için birlikte çalışacağız”

Bayi toplantısının mottosu olan ‘Yeniden Yeniden Birlikte’ mesajına büyük önem verdiğini belirten, Mitsubishi Electric Türkiye Başkan Yardımcısı Jun Horibe ; “Mitsubishi Electric olarak geçen yıl 100. yılımızı kutladık. Japonya’da bir şirketin ortalama ömrünün 30 yıl olduğu biliniyor. Mitsubishi Electric 100 yıldır dünya çapında birçok ülkeye yatırım yaptığı ve 2018 yılında Manisa’da yeni bir klima fabrikası kurduğu için ortalıkta dolaşıyor. Bu noktada Mitsubishi Electric için değerli bir pazar olan Türkiye’ye yatırım yapmaya devam edeceğiz. . Önümüzdeki yıl süreklilik için yeni bir model tanıtacağız. Burada altını çizmek istediğim kaliteye olan bağlılığımızdır. Eylül ayında Antalya’daki müşterilerimizi ziyarete gittiğimde kaldığım otelde 600 adet Mitsubishi Electric klima kullanıldığını ve 5 yıldır herhangi bir sorun yaşamadıklarını öğrendim. Ayrıca 1998 yılından bu yana ürünlerimizi satan bir bayinin showroomlarında 1998 yılına ait bir eserimizi görmekten çok etkilendim. Mitsubishi Electric mottosu olan ‘Daha iyisi için değişim’ ışığında birçok zorluğun üstesinden geliyoruz. daha iyisi için değişim ve kalite taahhüdümüzü sürdürürken. Bu noktada iş ortaklarımız, Türk insanının hayatını daha iyiye doğru değiştirmek için çalışırken en değerli güç kaynaklarımızın başında geliyor.”

“Değişen ve gelişen perakende ekosisteminde birlikte büyüyeceğiz”

Böylesine geniş bir ailenin üyesi olmanın heyecanını paylaşmak ve sürekli büyüyen bir organizasyonda hep daha iyisi için omuz omuza çalışmak. Mitsubishi Electric Türkiye İklimlendirme Sistemleri Genel Müdürü Yenal Altaç ; “Bayi toplantılarımıza uzun bir ara verdik. Bunun çeşitli ihtiyaçları oldu, dünya olarak çeşitli sıkıntılardan geçtik. Yine iş ortaklarımızın sağduyusu ile bu yükümlülükleri ortadan kaldırdık. Unutmayalım ki özellikle genç nüfusumuzda alışkanlıklar değişse de perakende her geçen gün farklı kanallarda büyümektedir. İş ortaklarımızla birlikte bu yeni dönüşüm sürecinde de işimizi analiz odaklı ve her zaman olduğu gibi gerçeğin gerektirdiği biçimde yürüteceğiz. Markamızın giderek artan bir ivme ile ilerlemesinin ana sebeplerinden biri, iş ortakları ile birlikte 100 yıldır sürdürdüğü faaliyetlerini güçlü bir şekilde yürütmesidir. Bugün Mitsubishi Electric Türkiye olarak bu başarının ve sinerjinin daha da verimli hale gelmesi için uygun fırsatların olduğunu görüyoruz. Hep birlikte değişerek, gelişerek ve daha iyiye doğru büyüyerek Türkiye’deki pazarda ve diğer tüm sektörel yapılanmamızda daha iyi bir noktaya gideceğiz. Bu konuda güvenimiz tamdır” dedi.

Kaynak: (BYZHA) – Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu